2014年5月23日 星期五

Wedding Cake for Tracy and Peter

食咗人地既嫁仔餅,都應該做返D野既。




時間緊逼,其實我應該做咗呢個蛋糕先既。




但做晒D字後,我又唔係好願開工。




勉勉強強叫做砌咗個大概,拎埋對私人珍藏綿羊仔出黎。




出動幾粒May姨獨家特製,經得起放大鏡考驗既士多啤梨,





呢個蛋糕我諗住做一層就算,有咗上次既經驗,我切得完美好多啦。




唔諗住畫花啦,今次就用士多啤梨片啦。




預備咗咁多,睇怕都夠圍邊啦掛?




夠晒圍邊啦。




等佢乾乾地先放綿羊仔



再加埋心心



放兩日,等佢再乾透D。


拎返公司先再油光油啦。



等到佢地乾晒,加埋底紙就可以送出去啦。



P.S. 原來新娘子都好喜歡呢份小禮物,仲諗住帶埋佢過關島行禮,等佢可以伴住一對小小的LEGO公仔,裝飾嘉賓題名區域,認真賞面。






10 則留言:

  1. 呢份小禮物做得好簡約同趣緻!

    回覆刪除
  2. 真係好靚~~ (≧∇≦)
    仲搵到個咁fit既盒裝,冇得彈啦!

    回覆刪除
  3. 好靚啊,是不是用fondant做的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呃到你哩, 其實..... 係幾CM大既迷你蛋糕, 用粘土做架咋. 我鬼識整真既咩!

      刪除
  4. 呢份結婚禮物真係好有心意~

    回覆刪除