2014年5月28日 星期三

Wedding Cake for Phyllis & Damian (結婚蛋糕)

都好耐冇做過蛋糕啦,今次重出江湖,梗係要試下新點子啦。

先做咗一個銀色既結婚牌






整完之後,又覺得唔夠大方,事關我有D大既長方盒,今次想試下用佢黎放蛋糕,咁就要做個大蛋糕啦。




單單服侍呢D字,都要搞足一日。




底底面面乾透之後,仲要加多層光油保護。




油完光油,又要再等到佢地完全乾透先可以用。我有大把時間,因為一路都諗唔到點做先好,所以一路都冇MOOD做。




終於都的起心肝開工啦,先做個心形蛋糕,加咗兩朵粉紫忌廉玫瑰同莓子朱古力,再加埋個結婚牌,平日就咁都已經可以出街架啦。




今次我試新野,學人畫花。




係咁意啦




點幾下,就係花仔啦。呢隻紫色,係同我D字一樣色既。




要做底層啦,因為要就返個盒既高度,唔可以太厚啦。要薄D。我仲懶醒,整定張紙,諗住要黎度尺寸。




呢個時候,我先發現我係冇工具可以切割既,事關個蛋糕會太長。後尾係就係切到個長方形啦,但第一刀就唔記得縮手,有幾個指甲痕添!




逐粒字母粘上去




再係下層既蛋糕邊描花,又係衰在唔熟手,一描就描前面,蠢!




種到D花密得滯,都唔緊要既,爸爸係一邊就依依哦哦,話我掛住玩呢D野,唔理佢喎。




貼D心心牌遮醜。




係背後簽返個名先! 我終於都用到我D朱古力牌啦。





我預計係咁樣放入盒既,等個蛋糕乾透,再加多層光油就大功告成啦。




加埋張心心底紙,呢個就係最後完成既版本啦。放到大一大咁俾你地睇下又點話吖。靚唔靚呢?



雖然我做野唔夠完美,又懶散,成日未逼到埋身都唔願做。但係我樂意試新招,將幾種手作元素cross-over,希望耐不耐都會有新野俾大家睇下。

呢位新娘子應該收過我送俾佢既卜頭蛋糕既,繼結婚蛋糕之後,希望好快就要勞煩我同佢設計個BB蛋糕啦!

祝你早生貴子,到時請大家食豬腳薑!

8 則留言:

  1. 收到呢份咁有心思嘅禮物就一定好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我梗係想佢開心先做俾佢啦。

      刪除
  2. 懶散都做到咁高水準,認真犀利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔係新C坑啦麻, 所以幾的起心肝去郁手架.

      刪除
  3. 收到一定勁開心 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 辛辛苦苦去整, 都係想人地開心唧.

      刪除