2014年5月30日 星期五

巴士站旁的桑樹

蘇屋站上,長有很多樹。




有樹就會多蟲蟲,爸爸最鍾意架啦。




如果大家冇忘記爸爸曾經養過蠶蟲的話,就知佢一定會留意附近生長既樹木,到底係咩品種架啦。

(爸爸的童年回憶之蠶寶寶出世了-Day 1)、 (爸爸的童年回憶之蠶寶寶出世了-Day 2 to Day 7)、(爸爸的童年回憶之蠶寶寶長大了-Day 8 to 四齡蟲)及(爸爸的童年回憶之阿一變蛹)。




好明顯,呢棵桑樹佢又點會唔認得吖?




佢一味係度話: 如果養阿一果陣有呢D葉就好啦。




有桑樹自然就會有桑子




原來一開始時,D果子係白色既



慢慢先轉紅,再熟D先會變成深紫紅色架咋。

8 則留言:

  1. 深紫紅色桑子是好甜嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗,生係呢個長期充滿廢氣既地方,除左啲傻雀同蟲蟲,都冇人敢食咯。

      刪除
  2. 我覺得蟲蟲個樣唔得人喜愛,所以我未養過蠶蟲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇俾佢地嚇親都算係咁啦, 係我屋企, 週不時要食下驚風散架.

      刪除
  3. 呢排懶到屎,好奈未黎探你喇!
    小學時期我都好鐘意養蠶虫架,。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又忙四維玩, 又要釣魚又要湊孫, 仲玩埋整包, 梗係忙啦.
      果個年代, 蠶蟲都算係小朋友既玩具黎架啦.

      刪除
  4. 我細個都有養蠶虫, 但唔記得養成點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 人長大咗, 記憶就會變得選擇性, 或者你再老D, 就會記返都未定.

      刪除