2014年5月12日 星期一

盛八

又係拍拖日, 同Bibi黎呢度食




店入面以漫畫做裝飾





糖, 鹽, 胡椒粉等, 都以雞蛋做主題



主打蛋包飯




咁多款式,我地打算一人點吃一款。





款式繁多



若然怕太飽, 可以選食沙律



或者三文治



或其他小吃



甜品款式並不吸引



但我有興趣試薰衣草紫薯雪糕



好想食兒童餐, 但冇小朋友一齊去





我地加錢要咗湯



Bibi既煙肉蘑菰蛋包飯



我既黑松露雞肉蛋包飯



佢話我果份好味d喎, 其實兩個人去, 千其咪點兩個飯咁傻仔, 真係會食瓜架! 我地豬仔咗, 應該一個飯加一款輕食就夠.



奶茶都幾好味, 可惜不夠燙.



可愛的糖包



我點了凍咖哩



出奇地好飲




真係計都冇咁準, 剛好$200!



原來凍飲唔駛加錢喎!

10 則留言:

  1. 好幾年無去過呢度食嘢嚕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日Bibi都提議再黎呢度食, 但我唔係幾想食蛋包飯, 所以改咗去第二度.

      刪除
  2. 睇嚟唔錯喎,有時間去試試 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 三點至六點下午茶時段平啲。未試過去試下都無妨,千其咪眼闊肚窄,食滯就弊。情願唔夠再加單。

      刪除
  3. 我以為盛八係食烤肉既添~

    回覆刪除
  4. 以飲食漫畫做裝飾,好嘢!

    回覆刪除
  5. 我淨係去過食烤肉嗰間盛八,原來仲有呢間架?都幾多款式喎~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實D商場越黎越多自由行, 食店就開得越來越多. 成日都有新店, 開咗我都唔知, 都係在網上搵架咋.

      刪除