2014年5月29日 星期四

街知巷聞糯米糍

年青人的胃納總是厲害一點, 剛吃過午餐, 前腳由食店出來, 後腳已站在這個甜品櫃不願走.




Bibi: 你挑一款自己喜歡的口味吧!

一拿到手裏, 她已嚷著要吃. 但我勸她還是回到家裏再吃吧, 我可真吃不消呢!


我選了最保險的抹茶紅豆, 果然不錯.



她選的香芒XX, 忘了是甚麼, 有點濕, 感覺不太好.



藍莓比較正常, 不太甜漏, 可以接受. 




15 則留言:

  1. 也很喜歡食這類甜品,而且賣相實在吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家陣真係好多花款, 但講真果句, 多數都係香精產品黎.

      刪除
  2. 依家啲甜品,款式多多,加上顏色鮮艷,真係睇得又食得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就一向唔多好甜品既, 可食可唔食, 多數都唔食. 但我就願意整, 好玩, 有人食就得啦.

      刪除
  3. 很久沒吃糯米滋呢.見到都想食

    回覆刪除
  4. 都幾吸引喎~7蚊一個算幾平

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡品堂一盒兩隻,十蚊,所以呢度唔算平。

      刪除
  5. 糯米糍好吸引喎!食甜品係有第二個胃㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對甜品唔太熱衷,可能因為我冇乜quota。

      刪除
  6. 請問這間店舖在哪裡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個小產品經常在各大商場巡迴擺賣,大概是短期租約形式吧。這一檔在屯門市中心錦薈坊。

      刪除
  7. May姐梗係唔記得咗飯後甜品呢樣野咧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都唔多習慣食甜品架, 食完個餐, 都飽到上心口啦.

      刪除