2014年5月20日 星期二

34th Anniversary - 結婚卅四週年慶

五月份是嬸嬸一家的喜慶月,佢地結婚週年紀念、阿女生日、阿仔生日、阿仔結婚、母親節等等。真係時時都咁高興!

數數手指,今年佢地都應該結婚三十四週年啦,等我整返個新款蛋糕賀一賀佢先。


用咗成晚做咗一批士多啤梨味玫瑰糖花,預多少少,我驚唔夠數,到時就煩啦。





預先做好餅底,風乾兩日,再粘上糖片圍邊。




大家都知我做既蛋糕比較細,所以單單粘呢d糖片,都要搞一輪。




雖然歪歪地




我諗佢都唔介意既




跟住就要種花啦,先種近邊位果一圈。




再一路種到中間為止,因為每朵玫瑰都係人手做,基本上冇一朵係同一樣子既。




再加埋我特製既朱古力牌




第二朝起身,望下個蛋糕。咦,係喎,人地D真野會加條絲帶架喎。咁好啦,我畫完蛇,又學人添下足咁啦。




我都算叻啦,都粘到條哎吔絲帶四四正正。今次我用薰衣草糖皮去做。



蝴蝶結都叫做打到架啦,第一次做,係咁上下啦。



俾埋側邊大家睇,冇花冇假。



順手係背脊簽返個大名,咁就完成九成九啦。




油埋保護啫喱液,就大功告成啦! 加係人地正式既結婚蛋糕catalog度都唔失禮。




我又諗到條屎橋,就係等嬸嬸早上洗完晒所有杯之後,可以安安樂樂坐底抖抖果陣,我就叫門神俏嬌娃打電話入去,叫佢出黎收花,等佢出到黎先知原來係件咁野!



我想告訴你: 其實大家有多愛你!




祝你地週年愉快,順便祝埋阿女生日快樂,33年前,阿女識得揀呢日出世,爸爸想唔記得送禮物俾你地兩個都唔得啦!雖然今年乖女第三度腹大便便,唔方便返黎同你地兩老慶祝,一於Skype見啦!


P.S. 如果我做呢D咁既蛋糕出黎義賣(一切款項撥捐兒童癌病基金),我諗圓形玫瑰蛋糕賣$200,心形既要賣$300,先可以維持到最低工資,你地估有冇人幫襯吖拿?

16 則留言:

  1. 卅四週年,好難得,恭喜晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得既, 仲係佢地仍然恩愛有加.

      刪除
  2. 好靚好有心思,充滿愛!義賣点都要定返成本價嘅,哂精神係無價!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要幾晚先做得起, 我都傷神架.

      刪除
  3. 回覆
    1. 最難得既, 就係佢地仍然恩愛有加.

      刪除
  4. 呵.....呵....簡直真係巧奪天工啦.....!!!

    回覆刪除
  5. 好精緻呀,靚靚,真係好用功夫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要幾晚先搞得掂, 我唔係機械人, 呢一招過多幾下, 我又會悶架啦.

      刪除
  6. 34年真係一個唔短既日子~~~~恭喜恭喜~

    回覆刪除
    回覆
    1. 再多一年就珊瑚婚啦! 明年, 就會有三個乖孫或者四個, 一齊同佢慶祝咯!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我成日都要等到逼到埋身,先整到野出黎,今次我都算醒啦,早一個星期已經做好。

      刪除