2014年5月5日 星期一

最有用的爛茶渣

茶房每日都有兩包茶葉渣, 每次用黎吸完雪櫃味之後, 就變成垃圾. 我就試下拎一份黎玩下.




用呢d多用途花泥



以一比一既份量, 溝埋佢.



用黎鍾阿仔果棵粉掌生出黎既幼株.



又拎黎試下種越南椒



阿仔棵粉掌就厲害啦, 我分咗五棵出黎.



有三棵已經加咗泥, 一d試用茶渣加泥



一d就試用南瓜子殼加泥去種, 睇下到時邊d長得好d.




我其實唔要得咁多盆植物既, 所以有同事想要, 我都會豪俾佢地。家陣手頭就得返對上呢兩棵啦。

10 則留言:

  1. 癈物利用,又夠環保,可謂兩全其美!

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶葉渣同咖啡渣都係辦公室最常有既廢料黎,啱用咪用下咯,又可以慳返啲泥。

      刪除
  2. 茶葉渣真係幾好用喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 但日日都有生產, 又唔用得咁多.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我只係用黎種D粗生既植物, 所以都長得好好.

      刪除
  4. 茶叶渣用作花肥必须要经过充分腐熟后才可以,否则容易造成花卉烧根、烂根。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝指點, 好彩我果D野夠粗生唧..... 暫時全部都長得好好. 我只係當佢泥咁用咋! hehe.....

      刪除
  5. 对不起, 路过, 多嘴

    回覆刪除
    回覆
    1. 你千其咪介意, 大家交流下心得, 就人人都可以學到d新野架啦.

      刪除