2014年5月8日 星期四

Mother's Choice 買鞋記

同Bibi食完飯, 係商場行個圈, 見到Milan搬遷大減價, 





睇中咗呢款鞋. 佢有杏色, 黑色同白色.




對鞋只有一寸跟, 淺色內膽, 都幾舒適既.

杏色只得35碼, 黑色只有36碼, 白色就兩個尺碼都有.



杏色著出黎係最靚既, 黑色都可以, 但白色呢.... Bibi現場就影低對鞋, 仲Whatsapp啲朋友, 佢地個個都話白色好差喎. 仲猛話我年紀大, 唔應該著白色喎. 




我可以著35, 但就習慣買大少少對鞋, 情願加鞋墊,會舒服D。到咗我呢D年紀,著鞋講舒服最緊要。 




Bibi話不如唔好買啦, 再睇下其他地方.

我就覺得舒服鞋難求, 頂多只買一對先, 著得滿意啦, 再返轉頭買都唔遲.

所以我就買咗對36碼既黑色, 加咗鞋墊, 冇咁鬆, 暫時唔會甩鞋, 遲d著鬆d就唔敢包. 

我最怕人地話: d鞋著著下就鬆架啦麻, 真係買對太貼既, 等到對鞋著得鬆果陣, 對腳都唔知捱咗幾耐苦咯!






12 則留言:

  1. 我上次買鞋, 個sale最初不斷話應該要買大一個碼, 但我始終覺得平時著開的size啱d, 之後佢又話"著著下會鬆架", 乜都佢講晒~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果一開始剛剛好,就梗係會鬆啦,但千奇咪緊緊地再預計會著得鬆喎,長期抗戰先搞得佢掂,咁對鞋wee晒之餘,你對腳就慘左好耐啦。
      我做售貨員既話,一定會俾專業意見佢,等人著得舒服,回頭律先高架。

      刪除
  2. 你隻腳仔都幾細架喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個人咁高大,隻腳相對黎講就細,所以爸爸話我似豬乸咯。

      刪除
  3. 我都鍾意買大少少架,試過冇大size,將就買細少少既,結果都係刮腳,之後就唔敢再著出街,對鞋就長放鞋櫃喇~~ ╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 著鞋鬆,至多加墊,一刮腳,就連著一下既意欲都冇架啦。況且我唔係十八廿二,唔會要靚唔要命架啦。

      刪除
  4. 新蒸頭買鞋最抵,400蚊有一對長boot, 如果要冇踭既, 去sara, $200有一對, 我用黎番工放工著.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少著靴,又丫掟,阻住鞋櫃啲位。

      刪除
  5. 你都好細腳喎!不過呢d咁lady我著親都會因為太粗暴甩鞋,對我黎講最舒服係波鞋..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地做阿四既,返工有時唔方便著波鞋。分分鐘仲會放對高跟涼鞋係公司,必要時穿住見客。

      刪除
  6. 我都系36.但有時候會著37.

    回覆刪除