2015年3月2日 星期一

羊年開年飯2015

一如以往,我地都係返香港仔開年。今次我帶備摺財神既配件,教兩個家姐整下呢D,氹得佢地好高興。




晚上開餐啦,整杯香檳,Cheers!



 每家都準備一D食物,有人訂壽司、魚生。



有人整咖哩豬皮魚蛋蘿蔔,又有人炆咗煲牛勒條。



灼菜心、海蜇、五花腩炆筍蝦



沙律



薄餅



白切雞



上湯渭魚肚



呢樣就係是晚既神秘食物啦



蒜蓉蝦蒸荷葉紅米飯



我呢,就係負責買蛋糕既。今次既朱古力Miffy同粟子噴泉都好受歡迎。



返屋企再摺多幾個財神,初三再去大伯度開年。



呢邊人較少,燒肉、切雞、咕嚕肉、齋、冬菰炆海參、灼芥蘭、三色蛋、叉燒、壽司、煲個湯,咁就十全十美啦。



6 則留言:

  1. 我冇見呢啲餸很多年了,懷念!

    回覆刪除
    回覆
    1. D後生既唔學煮,整整下就失傳架啦。

      刪除
  2. 你嘅開年飯中西合壁,認真豐富! 五花腩炆筍蝦,呢碟餸唔係個個識煮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢味餸係我外家既賀年菜黎,一個二個嫁晒後,家姐都少煮啦。近年就間中會開年時煮下,我地做細既就打包得就打包啦喂!

      刪除
  3. 好多好多好多野食!!!仲樣樣都係我鐘意食~~~羨慕~
    小財神好可愛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得用財神黎旺下棵桃花都唔錯架。
      我呢,比較喜歡食果碟魚肚,清清地,又好味。今年大佬整既豬皮蘿蔔魚蛋都好高水準,好食過晒街外果D。

      刪除