2015年3月30日 星期一

大驚喜

日本朋友很有心,除了到港時會專程帶手信給我外,每年聖誕都會送Bibi包裹。自從Bibi成年後,我就著她不用再送禮物了,反正香港購物相當方便。

這包裹送到公司時我剛好休假,翌日上班就變成一個大驚喜了。




朋友是東京人,特意在櫻花盛放的季節,為我帶來春天的氣息。



日本人就是這麼仔細,連盒內的虛位也填上這些氣袋作保護。



還細心的為我貼上標籤,恐妨我錯過了食用日期。



大部份都是時令和菓子、洋菓子。



有些我沒有嚐過,有些品牌可是熱門貨呢。



精美包裝不在話下



因為盒子頗大,多餘空間都放上一些零食去填滿。



牛奶糖、巧克力



燒餅等等



連糖果也齊備



日本人對茶道甚有研究,怕我不懂沖泡方法,暴殄天物,就貼上便條提示。



上班時還打算下午到阿信屋買零食,看來我可多待數天才出動買吃的了。




6 則留言:

  1. 你呢個朋友真有心,相信佢一定知道你喜歡甚麼,哈…咁你要幾耐至清得晒,best before the date呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好努力咁同D同事分享既,一定未到期就清晒D野既。

      刪除
  2. 你送既有粉紅色櫻花型既脆片, 好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗你應該都鍾意食先分俾你既。

      刪除
  3. 日本人包裝的禮物,都特別有心思.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,令產品更美,未食都眼睛先欣賞。

      刪除