2015年3月26日 星期四

大伯的座定粒六壽宴

爸爸既大佬今年六十歲生日,原本人地話去食海鮮餐既,但就肯屈就同我地去食素菜代替,咁就由我發版啦。先由阿妹預備生日禮物:




除咗我同爸爸外,其餘既人都冇試過呢間,所以我就專登叫多d款式俾佢地食下。我地十二人,連埋蛋糕,一共十八道菜,夠晒熱鬧同豐盛。

蜜汁叉燒係呢度既名物,黑色粒粒扮燶咗既其實係欖角黎。




金沙素鴨



牛油果吞拿魚卷,亮點係角落果隻蕃茄兔仔,人地收起隻碟,爸爸都堅持要吞埋佢落肚。




竹笙素翅羮,熱度十足,非常滿意。



三杯雞煲,嗞嗞聲咁上檯,色香味全。



魚香茄子煲,呢味就比較油同咸,但我真係茄子既fans黎架,俾我徇私一次啦。



黑醋咕嚕,我覺得比普通糖醋咕嚕好味。




栗子腐球煲,我都幾鍾意d腐球架。



京都金菰牛柳卷、呢碟既格局就認真好多,我上次去大自然素食,佢都只係用塊素火腿卷住金菰蒸就算。今次呢d,除咗佢係成塊好似肥牛咁款既蒟蒻片卷住外,仲拎去炸過,所以d金菰係鬆化既。



鮮百合金菰芥蘭苗



竹笙上素、其實呢碟可以唔叫,冇乜特別。



流沙餃、梅菜餃,咁佢地第一次黎食,我梗係要叫多少俾大家試下既。



芋頭魚係迷你版,有人喜歡香口野,所以係咁意都叫碟啦。




台灣炒米,味道係好標準既,叫單尾既鐵膽黎。



黑松露牛油果炒飯,hehe .... 我頭先唔記得咗影。




桃包,預先打咗電話去訂既。(記住呀,生日用既叫壽桃、拜拜用既就叫壽包,因為多數人既認知都叫呢d包包做壽包,為免誤會,叫佢壽桃包就最穩陣啦。)



龍島栗子Tiramisu生日蛋糕。




講真呢款蛋糕我都係第一次試咋。


大家都食到好飽,仲打包咗兩盒餸、大半碟壽桃包同一件蛋糕添。

8 則留言:

  1. 登陸大壽當然要你哋班…識飲識食嘅後輩張羅,不過十八樣咁靚菜色,如果要我諗咁頭一定大晒!美味啊!

    回覆刪除
  2. 祝大伯生日快樂!!身體健康~~
    餐壽宴好正~~好豐富~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁叫菜法,又真係幾抵。好過食一圍圍宴席。

      刪除
  3. 好豐富的一餐,祝大伯生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係約埋多D人, 齊齊食飯高興D。

      刪除