2015年3月23日 星期一

去番本,想返本? 咁易咩!

難得我可以一拖三,帶住三個俏娃嬌一齊食晚餐,最難得既係Bibi都黎到,雖然佢返工攰到爆,食咗唔夠一粒鐘就閃,早D返去搵周公子。


燒翠肉瓜,出奇地幾好食。


燒冬菰,食落冇見到咁dry,Bibi必食。


魚生,質素麻麻,尤其係我呢D郁下都唔掂既,一路食,一路驚架。佢地三個就冇事喎。


水煮白蜆,冇乜味既,好彩得幾粒。黑松露帶子沙律,凍豆腐。


燒蝦,肉質唔錯。


手卷,麻麻,紫菜唔脆既。


燒雞翼,比較乾,但幾好食喎。


卷物,不過不失


炒凡立貝,OK。大喜屋大粒好多。


天婦羅,都正常。不過我喜歡燒蕃薯仔多過炸蕃薯仔。


果頭仲話追加溫泉蛋同乜乜物物,呢碟野黎到,佢地三個竟然話想唔食喎! 喂,食過呢間果位,知道柚子醬難頂既話,你唔早響?


炸芝士年糕真係冇得輸既,唔食點得,但果D豆肉芝士,咪好似魚餅咁咯。炸雞軟骨都好食既。


有人話要食紫薯波,又再追加芝士年糕同豆腐芝士。今次上炸野,有配埋傳聞中既三款醬料我地啦。


甜品叫咗炸香蕉


芒果布丁(入面真係有粒芒果肉既)同兩款雪米糍(香芋同綠茶)。


我食咗一粒綠茶味


呢間野係旺角,地鐵一出就係



食完兜返出彌敦道搭巴士返屋企都好方便。


但係,要我再食放題既話,我會去返大喜屋咯!

4 則留言:

  1. 呢間算有很多款式俾你點喎……
    你話再揀都會揀大喜屋,咁價錢邊一間貴啲同抵食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚餐大喜屋貴D,但食物質素就高好多。

      刪除
  2. 大喜屋真係唔錯呀!咁呢間我唔駛試了~~ ^^

    回覆刪除