2015年3月18日 星期三

粉掌真的開花了

睇住身邊兩棵粉掌BB,一日一日長大




花蕾漸漸成型




天天長高郤未開




真令人心急




連阿妹都話出花啦




阿姐始終堅持含苞待放




終於在平安夜打開心扉




反觀阿妹




總叫有出頭天,慢慢伸展





喂! 又唔駛一下子就開到反晒架?



好奇怪,過多兩日,又攤返開喎。




依家兩棵都好健康,兩朵花都開緊,期待第三朵花既誕生。

早輪又再係母株度剪咗好多BB出黎,等我培植到佢地出埋根,就可以分俾大家啦。



6 則留言:

  1. 咁啲BB要幾耐先會生根㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸佢幾日,就見到有根長出黎,我會浸佢幾星期等佢長D,先入盆。

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇咁好氣,一時放多咗南瓜籽殼,刺激到佢分枝先有咁多B出世。我盡量分俾大家,賣就值得幾多錢吖? 算把啦。

      刪除
  3. 你好有心機,我就比較怕麻煩…
    之前我試過剪一枝繡球花培植,真的很快就落地生根。跟住我就快快的拔出送給人家,是因我怕給花除草換泥,一做就攰足幾日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係你醒呀,不過,我都係佢地比較穩定既時候就俾人。繡球好扯水架,唔記得淋水,佢就死俾你睇架啦,所以呢d咁既植物唔適合俾D粗枝大葉既人養既。

      刪除