2015年3月27日 星期五

玫瑰蛋糕 III

當日我研發咗玫瑰蛋糕,就嘗試做唔同既顏色。



又試下用唔同形狀既朱古力片去圍邊


用呢種糖片好似比較浪漫,但我已經用晒啦。




都係自製既朱古力片彈性大,可以做唔同既顏色




做咗一批粉橙系列,又做下粉紫,實物比蛋糕目錄更可愛



應該可以搏得紅顏一笑




色彩繽紛,用黎送禮就最啱啦。





如果我肯拋個身出黎,情人節、母親節蛋糕條水,我應該可以飲到。




但我係一個懶人,咁鬼辛苦去接單,梗咪預我啦。




能夠連我自己都滿意既產品,做到出黎,我已經好開心啦。





自己先開心,到人地收到,仲開心!



陸陸續續出晒街,新主人們,請你地好好愛惜佢地呀。



事關要我再整既話,我未必肯制。



我其實冇乜顏料係度既唧,所以都唔可以整到D咩特別既色出黎。



反正花既熱門顏色都係果幾隻架唧,我連粉藍都整埋啦。




總會有一款係你女朋友、太太或者媽咪杯茶掛?

4 則留言: