2015年3月4日 星期三

童心童話

Bibi係我既心肝寶貝,所以佢既墨寶,我到今日,都仲會留返多少架。係公司寫字檯櫃桶發現呢封信。




係千禧年時寫既,紙既背頁有編號,唔知當時佢諗緊咩架呢?



維維、阿不、璐璐、杜杜都係玉米田既人物,全部都係手指玩偶黎。



阿不係一隻鴨仔黎,佢曾經同Bibi在超市失散過,後尾爸爸帶佢四圍搵,最後發現佢係一位小朋友手中,爸爸硬著頭皮問人係咪係地上執到既。好彩人地都肯俾返Bibi咋。





杜杜同璐璐都係馬騮仔黎,我地到依家仲有KEEP住佢地係屋企既。七歲多既小朋友拿起一些摺紙,就只會寫這些簡單內容,用水筆就寫錯字都冇得擦啦。



收信者就係我一路都貼係公司打印機上既小老鼠啦。佢已經係呢度站崗咗十幾年,原本係出奇蛋入面既玩具黎,當時係連埋旁邊間矮瓜屋係隻蛋入面架。依家已經缺咗一隻耳仔啦,都唔知佢幾時崩鬼咗既。



隔離果一對馬仔,係再上一個馬年既賀年產品黎,佢地都係度企咗13年啦,真係時光怱怱,轉眼就過。

4 則留言:

  1. bibi d字好可愛呀~~~~~留番佢真係好好好呀...因為依家睇番真係會有好多回憶~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好喜歡收集佢細個時寫既野,因為人大咗,就寫唔返咁既野出黎架啦。

      刪除
  2. 小朋友時寫的字,好特別...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢係我公司屈蛇,百無聊賴,自己玩寫D咁野,又咁認真,睇返都幾得意既。

      刪除