2015年3月12日 星期四

好方便的自助訂餐Apps

其實我知道有這個手機程式很久了,一直都提不起勁去用。




但有一回排隊買票,看到有人走到自助點餐機前,按制、拍卡就完成取票過程,就激發我要下載這個程式的動力。

大家先看看官方使用指南,看看能了解多少?















每次使用前,必須先使用GPS,以便系統操作。




我選了下車附近的分店。



選早餐



其實同現場一樣那麼多選擇。




中式、西式都有




大家總可點選你要的食物




最後選堂食/外賣



不用擔心,就算完成訂單,亦可隨時取消訂單的。



下單成功後,就會顯示一個最後取餐時間。



這是我之前一日的訂單,內容清晰。





到達分店後,就可以到此部機前,按開始。




有提示請你拍卡取票



用已登記的八達通拍卡,就會自動扣除所需款項。



按完成,取票後就可到櫃位取食物。



快手的,數秒就可完成。




此系統與現實可能仍有不協調的地方,尤其午餐時段,我想總會有食物缺貨,若搖控訂餐,恐廚房未能配合。而特別指示,如茶走、走甜、反蛋、麥皮轉通粉之類的額外要求,可能要到櫃檯口頭指示才可辦到了。但長遠來說,確可增加效率及減省人手。

打印紙若剛好用完,在繁忙時段要請人換紙的話,可能因快變慢,希望這個情況不要出現。

暫時只有特定分店才有這個服務,相信普及後,會陸續在各分店安裝此個系統,或者到時快餐業又有另一番景象。

14 則留言:

  1. 如果可以再簡單啲仲好,相信大家樂會陸續去改善!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經好簡單架啦,但對好多人黎講,裝個App又要按機,仲煩。但我地返工既,係車上按定,上到去啪卡就拎到飛,真係相當快捷。

      刪除
  2. 都幾複雜,如果食個餐要這麼費神,我可能選擇去第二間食肆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢一樣有人企收銀同你點餐既,只係我地呢D想慳時間既人先會咁做。某程度上,都可以精簡人手既。

      刪除
  3. 呀﹗新玩意喎﹗我未見過﹗
    多謝介紹。

    回覆刪除
  4. 我覺得都ok喎~幾方便~
    而且慳番唔使排隊買~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今朝,我就係咁避過一條十幾人排隊買飛既人龍,排頭位果個買完,我已經拎到飛係手去取餐啦。

      刪除
  5. 幾得意.
    我中意係惠康用機自己比錢, 快好多, 又好玩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠康我多數去親都冇乜人,唔駛用機。吉之島超市都有自助機,但我未用過。

      刪除
  6. 真係無留意有哩個APP,好似都幾方便呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係非常方便,今朝,我就係咁避過一條十幾人排隊買飛既人龍,排頭位果個買完,我已經拎到飛係手去取餐啦。

      刪除
  7. 都見有.但仲未用過.

    回覆刪除