2015年3月16日 星期一

泰式咖哩蘿蔔豬皮魚蛋

同事好有心,去旅行又帶咗咖哩返黎俾我。




咁好啦,你出豉油我出雞,就整返D野回饋下大家啦。



去元朗買餸,順手買肥肥大大既蘿蔔。洗淨,去皮,切滾刀塊。



係豆腐檔買大大塊發好既豬皮



出出水,切塊備用。



香港仔魚蛋



又係拖拖水,備用。



少少油,爆香乾蔥同蒜片。



爆咖哩醬



放蘿蔔爆炒



加滾水煮十分鐘,再加豬皮,再煮到蘿蔔腍。



加少少鹽調味,如果你喜歡,都可以加少少雞粉既。最後加埋D魚蛋煮多陣,就成功架啦。



分成三盒,兩盒拎返公司,一盒係屋企食。



題外話,網上咪流傳話點樣用牙籤去蘿蔔皮既。



咁我就趁有新鮮蘿蔔係度,拎黎玩下。

先切一截蘿蔔



畫出一條痕



原則上揭開層皮,就可以去到架啦。但我唔太成功,塊皮會斷既。唔通個蘿蔔太嫰?



唔信邪,再試多次。都係唔掂,激鬼氣,都係用返刨啦。





如果順利既話,理應好似呢件咁,剥得出一大塊皮架麻。



呢個方法原則上係可行既,但實在冇我地就咁削皮咁快,所以我唔會再咁做啦。



8 則留言:

  1. 咦?原來你都係喺元朗住! 元朗合益街巿啲餸菜價錢平均比大橋街巿平,唔知你去邊間街巿買餸多啲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係住元朗,但我間中會去買餸,多數去露天果兩條街兜下,要買濕貨,先入街市,但係入面都好精彩下。

      刪除
  2. 望落好美味、好吸引呀~~

    回覆刪除
  3. 華~~~如果我係你同事都會不停送野俾你~~~~~~d魚蛋豬皮蘿蔔都好正呀!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我成日都有禮物收,你敬我一尺,我敬你一丈麻,禮尚往來,大家感情都好好。

      刪除
  4. 這用牙簽去皮的視頻我也看過,我想是蘿蔔大嫩了罷,下次你可用手按著並搓搓使之軟身,不知這樣得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係貪得意試下係咪咁駛得咋。搞咁多,不如用刨算啦,快手得多呀。

      刪除