2015年3月25日 星期三

羅漢松

大家有冇諗過由種子開始去種一棵羅漢松呢?

估唔到呢D就係羅漢松既果子呢?





爸爸係樓下公園執咗一D返黎,興緻勃勃咁俾我睇,但我冇理佢,咁易種到咩?


佢見我唔啋,就順手掉兩粒入金魚缸。


估唔到真係長到出黎喎! 咁好玩,又再執過。






我分咗一粒俾隔離位,其餘既就冇理到,終於變咗木乃伊,唔要得啦。



同事果粒就好叻仔,真係發到芽,佢種到咁上下就入泥,呢d叫"墨飯石"喎,佢原本用黎種開檸檬既。


成粒豆破石而出,仲一柱擎天添!



俾個種子殼阻住,d葉仔仲未伸展到出黎,好似繩結咁,繞實晒。後尾佢甩咗個殼,都好似人地紮腳咁,變咗形,只係再新長出黎既葉肯攤開咋。



呢棵係我之前成日唔記得淋水,爭D種瓜既街上派贈品羅漢松


依家長返好啦



雖然禮咗頸,但新長出黎既葉就好壯,葉片仲闊身好多添!




5 則留言:

  1. 家有羅漢松,今世唔會窮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都整盆玩下啦,下次係街遇到人地派街坊,就唔好執輸啦。

      刪除
    2. 我諗唔到可以用種籽種,我屋企有一棵,不過係買番嚟嘅!

      刪除