2015年3月3日 星期二

賞櫻

係,我承認,係貪新鮮。其實我早就食過呢款古古力既綠茶年糕味架啦,今次見佢出櫻花味,又有同事好喜歡我之前提果款綠茶味,咪買返黎大家試下咯。係,我承認,我好竉D同事既。




睇下呢個圖解都夠正啦。



折實八個幾咋!



櫻花既味道,其實唔算太特別既。食過櫻花漬既,就應該知咩味架啦。但係春天係櫻既季節,就當應下景啦。



打開,係呢個品牌古古力既招牌風車紋



入口第一啖,只感到紅豆味。底層既紅豆咕咕力實在太搶鏡啦。




面頭既櫻花味爭D俾佢蓋晒,好彩內膽既煙韌橡皮芯都仲有返少少睇頭。

整體黎講,呢款朱古力係好有層次既,以咁既價錢黎講,就屬B+級既產品啦,值得買黎試下既。

8 則留言:

  1. 咁多野食,我真係想做你同事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個世界,話唔埋架,真係有朝一日做得成都唔奇架。

      刪除
  2. 哈哈~~我如果都係你d同事就好喇~~~成日都請食野~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細細個就開始做歡樂天使架啦,只係家陣變咗隻蟬唧。

      刪除
  3. 我都有買呀, 幾得意好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D野,食一粒就夠,我志在試下味。

      刪除