2015年7月3日 星期五

清炒土豆絲

二人世界吃飯,想吃得簡單之餘,亦想轉轉口味。

家中正好有一隻薯仔,綜合各個網頁,我認為呢個清炒土豆絲比較靠譜。




薯仔削皮後,切薄片,再切絲。用清水浸洗幾次,去除粉質。



沖洗幾次後,再於最後一次浸洗加入約一湯匙白醋,浸幾分鐘,再過水,隔水備用。



期間,你可預備蒜蓉。



用油起鑊,加入蒜蓉爆香,可酌量加少少雞粉及鹽,而我則加了大地魚粉及鹽,將薯絲倒入兜炒,兜勻後可加蓋焗片刻(約數十秒),之後放少少糖吊味,炒多數下就可上碟。



我再添少少蕃茜裝飾一下,就變成經濟抵食的一味家常小炒了。

4 則留言:

  1. 北方人喜歡吃土豆絲,而我就唔知點做好,啱啦,有食譜…咁我要跟你學下啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我原本都唔曉既,我都係第一次煮架咋。先參考下人地既食譜同做法,再貫通一下,變成低能仔都煮到既野,係我既強項黎。事關我有呢個需要去較Bibi吖麻,習慣成自然,做阿媽係咁架啦。

      刪除