2015年7月6日 星期一

Rizi Rice Bran Oil 瑞茲米糠油


都有聽過人提起米糠油既,話咩耐高溫喎,但就一直冇試過。


呢枝產自泰國



適合各種烹調方式,連涼拌都得,咁就一油通行啦。但據食開色香味濃既主婦意見,佢地話味道太清淡,唔夠食開既花生油香。若然你都係食慣清淡既野,就應該冇問題既。我呢,就會用佢黎煎野,唔錯架。




大家都知米糠係有豐富營養既,以佢既比例計,呢枝油都要用五十公斤米既米糠先擷取到出黎喎。



原本磨米之後既米糠就係下欄野黎,依家轉成寶,重新包裝,又變成有身價既健康產品啦。



據說明書講,谷維素咁有益處,咁煮飯時放幾滴米糠油入D米水度煮,咪可以順便添加營養咯? 大家不妨試下吖。



我就試過啦,D飯唔會有咩特別既味道,食落就好似普通煮既飯咁咯。





3 則留言:

  1. 之前婆婆都俾過細細枝我試,味道同普通油差不多~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最大既優點係耐高溫,縱使冇咁香口,整煎炸野都可以健康D。

      刪除
  2. 我回紐後不久便用了米糠油,初時是因為它比其它如豆油、粟米油、Canola 油及菜油貴(貴成一倍有多),諗下諗下一分錢一分貨,咁一定會健康啲,我也試過用翻搾的橄欖油,後來知道不可以高溫才沒有再用。
    那麼香港買一樽一公升要多少錢呢?

    回覆刪除