2015年7月30日 星期四

早餐@百份百

話咗俾多次機會佢,咁我就黎試下佢既早餐啦。



一般扒餐都比大家樂貴幾蚊



無可否認,呢度既多士算唔錯既。人地中環利源西街既茶記,都只係賣$18,佢敢收人$21。



我甚少幫趁食三文治既,但離遠見到斜對面大叔果份三文治又好似幾對版咁。



湯粉麵都比人地貴一兩蚊



 有意大利蕃茄濃湯通粉,我有興趣試喎。爸爸就要咗餐蛋麵。




點知我碟野原來係咁既! 係湯通粉上加咗D煮過既蕃茄粒加好似罐頭五香肉可咁霉質感既肉碎粒。唔可以叫做肉碎,因為係好難發現佢地既芳蹤既。原來咁就叫Minced Pork and Macaroni in Italian Tomato Soup,真係失覺晒! 咁即係大家都唔需要考慮點佢既所謂乜乜物物既蕃茄湯餐點啦。



配蒜香多士半件,味道正常,亦新鮮,用咗比普通方包厚身少少既包黎做,但又未至於係厚多士喎。即係人地一磅方包八件,佢切成六件咁上下啦。唔記得影相,但絕對係及格有餘既。



至於早餐既靈魂,即係杯奶茶,實在太令人失望,可以講係好差,味道不足,又唔香之餘,又澀澀地。我一向飲奶茶唔放糖既,今次都要放少少黎麻醉自己先可以啪咗佢。


最唔可以接受既,係佢地既空調做得好差。係門口等位時已覺得好大陣油煙味,d人想話唔等位,買外賣,收銀都話外賣最少要等廿分鐘,咁就認真離譜啦。


坐落,一路見住廚房既蒸氣不斷噴出黎。我地已經坐得唔算近廚房,都一路食一路出汗,好難頂。

所以,免得過,我都唔黎呢間啦。

8 則留言:

  1. 即係又貴又難食....
    個通粉真係睇見都唔開胃...

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到碟野咁款,真係差過美心好多咯。

      刪除
  2. 今日去荃灣食飯, D菜幾好味, 但, 漏單等成半個鐘又唔道歉.
    揮手叫waiter, 水吧既個個睇到我地揮手, 但就係唔同隔籬既waiter講, 我地都嬲爆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知依家既打工仔諗乜既,老細好生意D,對佢地其實係好事黎。拍烏蠅好咩?唔駛做有糧出叫做好?惡性循環,到頭來咪自己歎返咯。爸爸話齋,唔做諗住有錢收,就叫不義之財架啦。

      刪除
    2. 佢之前係排長龍, 而家冇, 都應有危機感啦

      刪除
    3. 琴晚我再經過呢間野,有一半檯係冇人既,證明一個二個街坊瀨完野,都唔肯回頭。

      刪除
  3. 回覆
    1. 等我仲滿懷希望要蕃茄湯添! 起碼都要似罐頭湯吖,點知普通茶記都不如。

      刪除