2015年7月7日 星期二

生原創蛋包飯

Bibi之前試咗呢間店,佢覺得幾好食,就帶媽媽黎試下。




輕鐵豐年路站,呢度我識喎。



星期六約我七點半,七點幾都仲未走得,我都知你做野辛苦架啦,咁我去搵定位先啦。



店小小,座位唔多,7:45都未滿喎。



呢度勝在有酒賣,D人當佢居酒屋咁亦得。想話食飽飽又可以,各式其適啦。



食蛋包飯其實比較漏,搭個沙律好D。



Bibi勁推介呢度既炸野,但佢已經要啪清熱酷啦,都係唔好叫咯。



佢想叫蛋卷架,但已經蛋包飯啦,食咁多蛋,我頂唔順喎。



其實我唔多餓架咋



想話叫燒茄子,又賣晒。



咁就叫個炒雜菜菌啦。







咁我先落單要個海鮮蛋包飯,有人指定話要流心蛋喎。



我冇試過呢間野既質素,都係唔好叫咁多野啦。





海蜇沙律配日式芝麻醬,普普通通啦。



主角出場,同盛八比,好似差D喎。佢既流心蛋就做得唔錯既。入面既海鮮料比超市一包雜錦急凍貨種類更少。茄汁亦不夠,熱度亦不足,唔夠滋味。應該係飯放咗上碟,要等塊蛋蓋上面,攤凍咗啦。



炒雜菜菌竟然唔錯喎,我食咗大半先記得影。



檯面既小擺設都幾得意,如果我係店主,都會買黎放係度擺下。




沒有留言:

張貼留言