2015年7月8日 星期三

Chia

有俏嬌娃買咗呢包澳洲產既東東黎試。佢叫做奇異籽(想知佢有咩好處,就click入去呢度奇異籽睇下啦,係鼠尾草既種籽黎,同台灣既蘭和子係兩樣野黎架。



話就咁用水浸黎飲就得啦。



咁啱有人飛黎香港,問我帶D咩返黎好。咁我就叫佢買呢D啦,諗住125g,好易搞掂唧。點知佢一買就整兩包500g俾我,真係有排歎啦。



我第一次沖黎飲,係加落提子汁度既,仲以為要咬碎既添。



我分俾同事飲,佢地話就咁浸完水,咕嚕咕嚕飲晒落肚就得啦。佢本身係冇味道既,唔會污染你杯飲品,但奇異籽最好就係生食,咁即係唔好受熱啦,放入凍飲或室溫水入面就最好。同事亦會撈埋入乳酪度一齊食,有人就當佢六神丸咁啪入口再飲水。但最好都係俾少少時間佢,浸飽水先飲,又易入口,亦容易消化。事關佢就算唔咬碎,都可以俾身體消化同吸收既。



我都唔相信我有恆心一路飲落去,但飲咗一星期,大大都好正常,唔會肚瀉,又唔會肚仔唔舒服,似乎對我呢個玻璃肚冇乜副作用。香港有得賣既,只係會貴D唧。

功效可以睇呢度: 奇異籽

7 則留言:

  1. Chia 驟眼睇以為 China 添! 呢隻產品除咗減肥之外,重瓣瓣掂喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 到底佢係咪真係咁勁,我就唔知啦。既然有係度,我就食咯。當然啦,連周博士都咁推崇既話,都應該靠得住既。

      刪除
  2. "六神丸咁啪入口再飲水" 會唔會痴晒係口腔架,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢覺得冇問題,應該都唔怕既,佢平日係水怪黎,飲好多水既。

      刪除