2015年7月13日 星期一

十穀餅 Dare Whole Grain Crackers

十穀粥大家可能食得多,今次我地食十穀餅。



朋友從美國帶回來的手信,好過食朱古力呢。




食四塊就有30卡,



小麥、黑芝麻、白芝麻、小米、罌粟籽、亞麻籽、黑小麥、黑麥、燕麥、麥芽、糙米、大麥等等高纖食材。



2011先有既商標,唔通係新野?



朋友估我會喜歡試新健康產品,所以帶俾我。



每日食全穀既食物對我地黎講,真唔係易。



好似包裝面咁既建議食法既話,想唔肥都幾難。



其實D鬼諗咩架呢?

2 則留言:

  1. 我都寧願食餅都唔食朱古力~

    回覆刪除
    回覆
    1. 優質好味又唔多甜既朱古力唔係冇,係啲人又唔識揀唧。所以都係送餅穩陣。呢位朋友每次返香港探我,都帶美國土產俾我。好有心既。

      刪除