2015年7月20日 星期一

Kalbi Marinade for Pork (Beksul Korean BBQ Sauce) 韓國醃肉醬炒西芹 + 紫薯飯

在FB見到了這個產品的推廣,很有興趣一試。

韓國烤肉可知名呢,這瓶醃肉醬,是用來醃豬肉的。




折實價只是$13.6



還有醃牛肉的選擇。




喜歡辛辣的,亦可選這一瓶。




成份已包括蘋果蓉及薑蒜,照道理應該會使肉質更柔軟。



打開密封瓶蓋,乖乖不得了,香氣撲鼻。我試了一點,甜甜的。



原來入面的醬料比較稀,所以我隨量放了兩湯匙。估量韓國人是一面烤肉、一面塗此醬汁的。



不懂韓文,就試試用來醃豬腩肉,胡亂調勻,就包起來放進雪櫃。



只用少少油爆炒,整個廚房都噴香噴香的。



我再放少許巖鹽炒炒雲耳及西芹



將腩肉回鑊 



多添一匙汁醬,噢,爸爸吃到食指大動。



順道來一個紫薯飯



將紫薯粒粒放入米內,齊水同蒸。 



我就是這樣蒸飯的



飯熟,紫薯亦香軟。 



淡淡的香甜味



既高纖又有營養



配著上述的小菜,味道相得益彰。

P.S. 趁住阿信屋五週年有六折,我又再買咗幾樽醬,折實$11.5!!!分俾家人試下都好呀。

6 則留言:

  1. 我這邊的韓國醃肉醬比較貴,但麵豉醬卻十分便宜。
    嘅然是你特意推薦,下次我買番樽試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我冇試過第二D品牌喎,但呢隻就相當唔錯。

      刪除
  2. 華.. 又真係幾方便喎..
    你話稀稀的落左兩匙去醃肉..結果夠唔夠味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都夠喎,而且都幾正,有水果既酵素,肉會鬆D。你應該會鍾意食既,上星期我趁佢有六折,又入咗幾樽。

      刪除