2015年7月21日 星期二

晚餐在百份百

樓下嚐味結業,好不容易等到呢間新開張,幾日後就同街坊黎試下。





我地一人一碗中湯,熱度勉強可以,但太小氣,扁扁的碗都只得半碗。





啫啫雞煲,真係有幾件薄薄豬膶,個煲仔都燒到好熱,上檯時見到D汁係滾既,但太少汁,好快就粘底。最失敗既係雞件好下欄,翼尖上截同雞脾與雞腳連接既關節位的一小塊,都當是一件雞奉客。最大問題係雞件未熱到透,入面微暖架咋。



茄子斑腩煲,呢樣似樣D,起碼茄子既色水同質感都到位,所謂斑腩,大家心照啦,咪鯰魚柳咁上下質素既魚片咯,我都冇乜要求咯。



一人一碗白飯,新開張多人等位,我地都要等十幾張飛先到。人手唔夠,水都冇杯,暫時印象好差。加上我食完返上樓就肚仔唔舒服,可能係D雞出事。但我都唔會茂茂然列佢入黑名單既,或者自己當日狀態差呢?咁近便,都會俾多次機會佢既。



係度食,人均消費五、六十蚊,同大家樂咁上下。



但呢度勝在選擇多,上面既湯泡飯我都有興趣試下。



呢度話自己咖喱醒喎,不過如果唔係原煲炆出黎既,就咁加件扒,添D汁,又冇乜興趣喎。



如果帶爸爸黎,我會叫個鴛鴦焗飯佢食。我就會試肉燥飯。



唔太喜歡大塊肉,所以未必會點扒。



廚師推介A,我諗下次都可以試下既。





見過隔離檯既粉絲煲,賣相麻麻。




2 則留言:

  1. 呢間餐廳食物包羅萬有,如果廚房唔夠人嘅話,啲嘢我敢講一定唔得!

    回覆刪除