2015年7月22日 星期三

等我去淘貨先

為屋企添家品,又唔想四維走,既慳錢又貨式齊全既,淘寶當真是個好選擇。

我第一次買咁多野,連單都唔識落,唯有請槍啦。成十公斤咁重,朋友幫我安排係屯門工廠區收件。

星期六收到短訊,收發中心九點閂門。諗住等爸爸放工一齊去拎,點知六點爸爸先黎話要OT,睇怕都係趕唔切同我一齊去取件架啦。

咁我唯有自己試下啦,落樓下截架的士,同司機講要去某某工廠大廈取件,俾定訂金,請佢在樓下等我,我一拎到件貨就原車返轉頭。司機叔叔都好願意車我,我只花咗幾分鐘就拎到件貨,來回車錢只係用咗五十幾蚊。




咁大件野,雖然只係十公斤咁上下,如果要我自己拎住係街截車都幾辛苦。家陣我咁做,架車上埋平台,係我果座樓旁落車,成件事就容易好多啦。



睇下堆野,就知有幾大件。最實用就係呢個晾碗架,特別既設計有個瀉水口,我模擬放係暫居單位既廚房度,真係好適合。



呢個廁紙架,外表就好靚,亦可防水,但買完又覺得唔係好想裝係廁所。



或者得物無所用,等我地搬定咗先決定啦。



最抵就係買鋰燈膽同掛鈎,連運費真係係本地既四分一價錢買到啦。



呢個廚房架,都幾實用,可以插埋刀。




我仲買咗筷子、砧板等濕星野,拆禮物都拆咗一大輪,真係好玩啦。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔駛四圍去都可以買齊D野,確係方便,但就有機會買到品質唔係咁理想既東西。

      刪除
  2. 呢個金屬厠紙架我都有,不過非常之唔好用,厠紙大啲都放唔落,我依家都將佢投閒置散!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主要係驚界到手,就當買個教訓啦。

      刪除
  3. 好期待見到你新屋入伙呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明天就搬啦,但到今朝為止,仲係未清場同好多O/S既野。

      刪除