2015年7月31日 星期五

華姐生日飯@御膳

今餐我地食私房菜。




間店係觀塘廠區,對我黎講有D難度。



我初初想搭巴士係近apm果頭落架,後尾覺得下一個站落會近d,就諗住試下啦。



我一路睇住GPS,自己摸去,都好順利。只係到要搭送貨電梯,就有d嚇親咁咯。




菜單如下:
麻辣鹵水大拼盆 
花雕蛋白蒸龍躉球
大肉蟹2只,可選花雕雞油蛋白蒸,避風塘炒,薑沖炒,胡椒炒,四川香辣炒
蒜蓉粉絲蒸大蟶子皇7只
流沙黃金大海蝦7只
士多啤梨骨
金華玉樹雞半只
蒜蓉炒時菜
蟹油銀芽炒面
大西瓜盅一個
每位$340,
7位用,免加一


現金結賬可贈送小食
(2-4位一款)(4-8位兩款)(8位以上三款)
麻辣豬紅
蒜香蘿蔔
桂花糖蕃茄
泡椒雞腳
手拍青瓜
風味雞翼尖


先黎頭盆麻辣併盆,金錢肚、豬大腸、青瓜雞絲



送既桂花糖蕃茄、手拍青瓜



豬大腸冇咁辣,其餘兩款都幾辣。



蒸蟶子



我係黑仔王,拎左最近自己果隻黑砂蟶子,中伏。



黃金蝦,反而呢味就唔錯,D殼都好味,蝦頭入面都乾淨。



花雕蛋白蒸龍躉球,蒸得幾好,唔算鞋。



士多啤梨骨



金華玉樹雞,呢味菜,我細個時同老豆出去食飯,算潮食黎架。



花雕蛋白雞油蒸大蟹,有少少蒸過火。



D殼好厚,又唔係卜得好夠,都食得幾狼狽。 食剩幾件。



炒白菜仔



炒麵都好食



最勁係呢個西瓜盅



一人兩件,都仲有三舊剩。



睇下隻膠叉就知佢有幾大件。



食完返到屋企,十一點半,我六點出門口,即係要五個半鐘先出去食餐飯,算幾遠架啦。

4 則留言:

  1. 啲蟹個殻好厚,唔知係唔係啲泥蟹呢?
    又或是澳洲嘅皇帝蟹?
    你呢餐好豐富呀,正!

    回覆刪除
  2. 好抵喎!我去九龍酒店千両同諾士佛台AMICO,平均每人要500蚊銷費!但啲食物就無咁豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你去D貴租地方,就要計埋D租錢入去架啦,依家廠區,為起皮黎就會易D。

      刪除