2009年1月30日 星期五

牛年年禮

今年又收到幾盒年禮,人家老遠送黎俾我,所以每次我地都會自奉,唔會轉送出去既。


今年收既全部都係餅食,先黎一罐「罪惡」曲奇(唔食對自己唔住,食咗又對裙頭、褲頭唔住),呢盒係8 Mix呀!仲有果仁係入面添,點算呀?仲好味過 4 Mix添!初二收返黎,夜媽媽返到屋企,爸爸都要整件先,到初四,已經唔見咗一大半啦,我睇怕我再唔食,初五放工都未必有機會犯罪啦。



可能人地諗住我家有位小姐啦,所以揀咗呢盒哈囉媽咪葡萄夾餅俾我。



呢盒就勁啦,唔打得都睇得呀!



打開,超級靚啦,又係獨立包裝既曲奇黎,屋企果兩位一睇到,就嘩嘩聲啦,就黎開飯都要整件先。



我諗最特別都係芝士味果件,咸咸地架喎。



你地估錫紙包住果粒係咪朱古力黎架拿?


沒有留言:

張貼留言