2009年1月9日 星期五

鬼爺送禮記

老闆買咗隻會發出鼻軒聲既熊仔返黎,諗住去醫院探個孫。興高采烈咁拎黎俾我:「點解冇聲既?明明話按下只手會有聲架。係咪冇電呀?公司有冇士啤電呀?」


等我睇過!都冇啪掣,一按,嘩!咁大整估呀!一路gur gur聲唔收聲既。


我問:「喂!細路,呢d野好似唔係俾BB玩架喎!」


「算啦,都幾過癮吖,d大人開心咪得咯!你同我包起佢啦。」


咁好啦,我又出返去。


真係Sorry啦,我手頭果d花紙大張少少既,得聖誕花式咋喎,其餘既平日都俾佢玩晒啦,得返d紙頭紙尾,唔通要駁?


後尾我見只熊仔都可以屈埋既,就壓扁d黎包,張粉紅色pattern既花紙勉強可以包到既!但係份野包成咁款,咪唔係好啱送俾男仔咯?再用同款既粉藍色紙尾加返d花款上去,搞掂!睇落冇咁礙眼啦。


唔知呀仔同新抱仔拆開份禮物會點睇,但起碼個孫仔就唔識介意既!


沒有留言:

張貼留言