2009年1月31日 星期六

搵小雞

話咗去搵小雞既,所以我地食完飯就出發啦。


我一早就係網度downloadd指引我地去坐穿梭巴士既圖片,但爸爸話:我以前係度開過工架,呢頭我不知幾熟呀,駛乜睇吖,你跟住我行得啦。


好順利去到巴士站,但打晒蛇餅,有工作人員叫我地去龍尾排隊,我地就照去。一路睇住不斷有巴士黎,我地就照上車。架車行行下係燈位停低,我地見到咁啱隔離架旅遊巴都標示住去展貿架喎,點解我地兩架車,一架行左,一架行右既?





哎呀!我地搭錯車呀!去咗MegaBox。既然都黎到啦,就去下大家成日提住既Spotlight啦。裏面真係幾多野賣架喎,如果係早幾年既我,一定大出血唧。原來我咁好定力既,走到入去,見到有想買既貼紙之類野,就係心裏面諗:我其實都整到架喎。所以就唔買啦,最後,只係買咗把鉸剪仔咋,我諗住用黎剪紙蕾絲。叫做到此一遊後,就行去展貿啦,沿途反而見到d去完動漫行過黎shopping既人。




到咗展貿,先去買飛,我都驚買錯飛架。咁咪問下人裏面係咪有微型展既先?因為我只記得小雞擺檔果度係有埋微型展既。賣票既工作人員見我地咁大年紀,唔通呢兩位係黎睇動物展,唔係黎睇動漫展既?佢同我地講:動物展果便喎!(買飛之前,爸爸已經問:動漫展黎架喎,你真係想睇呢d野咩?我話係,因為我想去探下小雞。)


就係因為咁,我地擾擾攘攘之下,已經四點啦。個女仔收咗我$100,俾咗兩張飛我,找返$50俾我,跟手就有個保安咁款既工作人員行過黎話:四點啦,你地要係張飛度畫上$15架。


我醒啦,即刻話:嗄!咁點解佢收我$50架?


工作人員:咁呀,你俾返錢人啦。


個女仔傻下傻下,竟然想俾返$100我喎!我話:你只要俾返差價我就得啦。就係咁,我亦都傻下傻下慳返廿蚊。


入場人仕之中,睇怕我地兩個最老餅啦。但都要頂硬上架,一三,先去搵H3個檔先。一搵就俾我搵到啦,仲一眼就知邊個係小雞添。


我眼碌碌咁望住小雞,佢就同隔離個女仔好驚訝咁望住兩個老餅。


認唔認得我呀?我係May姨呀!跟住指住爸爸介紹俾佢識,“爸爸呀!”之後,我拎咗一個利是封出黎送俾佢,再拎廿蚊出黎幫佢買包貼貼。




小雞:唔駛收錢啦,你俾咗呢個我。


我:呢封唔係利是黎,係我俾你既信物呀(裏面有可以證明我身份既野係度)。


原來小雞已經看檔看咗四個鐘啦,仲打算收檔添。好彩我咁啱黎到咋,如果唔係就見佢唔到啦,我地總算叫做有少少緣份啦。佢係第一個見到我真身既blog友呀!


等我影返d微型展既相俾大家睇下先!


 




 


我最欣賞呢d臘鴨,有d搞笑,好想試下整.


 




 


呢檔唔知係咪艾美既呢?


 




既然黎得咯,咁就行個圈,買少少野先走啦。去姬姬度執少少野先!





因為展場仲有三樓既,所以出地下既展館,工作人員會係我地只手背打個印仔做記認。




爸爸想縮沙架,但一場黎到,上埋三樓望下啦。我地只係行咗一圈,叫做影幅相就走啦。





事後,爸爸話:一路行,我一路滴汗呀。冇人好似我地咁老架!


我:做角色扮演既後生仔冇屋企人架咩?唔通佢地d家長黎捧下場都唔得咯喎?


冇錯,我地係唔屬於呢個世界既,就當我地用叮噹既隨意門行咗入另一個國度內探險啦!


沒有留言:

張貼留言