2009年1月5日 星期一

哈囉媽咪水晶餅

既然提議得話叫人加綠茶粉去整水晶餅,咁人地整雞,我又點可以唔出豉油呢?


今日送d綠茶粉過去,又試下糯米粉加澄麵再加綠茶粉既紅豆餡組合。


我先搓好粉糰再加油,又俾我搵到d吉蒂貓蒟蒻模喎,咁又可以俾多個機會佢加分啦。


到底成唔成功呢?蒸完出黎,加咗糯米粉,明顯唔太透明,但吉蒂貓既外型搭夠,皮既口感都唔錯,綠茶粉可以再加少少。



個 look 都唔太差唧!



我只可以幫到呢個地步啦,唯有祝佢好運啦!


加油呀!大雄!我會精神上支持你同你d同事既,記住去完camp影返d相返黎呀~!


不過,千其唔好打包返黎我食呀~!


沒有留言:

張貼留言