2009年1月16日 星期五

近視VS老花

近視VS老花


如果你曾經試過近視,或者視力越來越模糊(係未配到眼鏡前通常都會有一段日子你捱),你未必會記得呢個世界既真實情況係點,又或者你根本未曾清清楚楚見過呢個世界。


好似我咁,經歷過視力模糊既階段十多年,講出黎都冇人信,我由細細個開始已經知道自己睇野係有兩個焦點架啦。只係得果幾歲人仔,唔識得話講俾大人知,亦都唔知咁係唔正常既。自我有意識起計,我既左眼一向都係濛查查既,所以某程度上係單靠右眼去睇野既。若然偏重使用一只眼,好快呢只眼亦都會有問題,於是近視就係咁黎啦。


又咁啱,當時d大人以為我貪靚先會要求配返副眼鏡,於是就專登整副好核突既我歎。我好記得連埋鏡同框都係廿八蚊。如果一個青少年配唔到一副舒適又美觀既眼鏡,你估佢會唔會成日戴住吖拿?就係咁,我於是就過住「要睇野先戴」既生涯啦。


一路忍受呢副一戴就俾人笑既眼鏡幾年,到畢業之後先自己走去配咗一副稍為好少少既。但始終都係唔習慣戴眼鏡行路,地面同樓梯都好似彎晒咁,好冇安全感,又會暈陀陀。如是者,都配過好幾副眼鏡,可惜冇副舒服。


出黎做野之後,有一晚,公司d呀哥呀姐話拉大隊去配隱形眼鏡咯!於是,我就跟埋佢地一齊去配咗一副啦。第一次戴隱形眼鏡既感覺好奇妙,我真係果一刻先知一切事物既真正樣子,連自己面上的暗瘡都睇得一清二楚。自此以後,我唔再戴眼鏡,亦一路使用隱形眼鏡。


早幾年,自認視力冇得頂既爸爸開始成日話睇野唔清楚,要配老花鏡。我就繼續做我既迷你野,後來我都有試下拎佢副眼鏡黎戴下,發現一個現象:戴咗老花鏡,物件睇落去會比正常視力既人所睇到既大咗;戴咗近視鏡呢,d野就會細粒咗。所以如果一個戴住近視鏡既人話:「嘩!你d野好細呀!」我會有所保留。但如果上述既說話出自一個戴住老花鏡既人口中呢,呢句就係真正既讚賞啦。我親身體驗過架!


因為唔覺得有需要用眼鏡,所以屋企果副士啤鏡都只係一年用得幾次,每次都係因為自己唔記得係浸con果陣放中和葯又或者俾屋企果兩位「唔小心」隊冧咗個眼鏡盒,搞到副con根本成晚冇浸過,唔戴得,間中有一次半次真係只眼發炎,咁就唯有戴副嚇瓜人金絲鏡返工頂住。呢副鏡犀利咯,戴咗就殺氣大啦,冇人敢駁嘴!


雖然,我最近好好彩,都配咗一副既舒適、又唔核突既近視鏡。視光師話:「你仲未駛配老花住,出年啦,或者出年你會再黎搵我既。」我都明白,唔駛用隱形眼鏡會慳返好多買洗眼鏡同保養既錢,而且戴眼鏡都幾方便,隨手一放就可以上床訓覺,但始終都係覺得戴隱形眼鏡舒服好多。


有時,我做完d迷你野,都想睇真d放大咗之後有冇瑕疵架麻,以前就用放大鏡左照右照又或者用相機拍低再zoom大佢黎睇既,後來見爸爸副老花鏡咁方便(佢又係要睇細字先戴既),咪拎黎用下咯。點知就俾佢寸我啦:「自己有老花又唔配眼鏡,好心你就自己配返副啦,成日拎咗我副眼鏡!」


沒有留言:

張貼留言