2009年1月6日 星期二

生炒糯米飯?

眾人媽打話小寒要食糯米飯,等我又同大家分享下我既懶人心得啦。


話說有日放工,我突然心血來潮想試下煮糯米飯(其實我未煮過架,食就食得多),但賓賓已經煮好晒d飯啦。


好似話糯米要浸一輪先煮得架喎,我冇時間,於是就用個細既蒸糕盆加滾水浸住d糯米,用另一只碗又浸蝦米,再用滾水加少少糖去浸冬菰(加咗糖會易淋d),就走去食飯。通常急就章都係會用呢d屎橋,去加快煮食進度既。


半個鐘後,食完飯,渣乾d冬菰水,用少少糖同粟粉撈下佢。


泌返少少浸糯米既水出黎,但水位又留返至米面睇落去好似冇乜水咁(其實仲有好多水既)。放晒果d冬菰、蝦米同臘味上去,隔水蒸十五分鐘。


記住呀: 如果唔清楚自己只糯米既受水程度, 情願少放一D水, 都好過變成爛飯冇得marn呀!


夾起d冬菰同臘味出黎切粒(期間你咪由得d糯米飯繼續蒸咯),收火,將飯上的蝦米裝起,打鬆d飯。


唔熟手就咪懶叻呀,出術用易潔鑊啦!


起鑊用少少油爆下d冬菰先,灒少少酒,放埋d蝦米同臘味入去兜下,加糯米飯去炒,如果你覺得糯米飯仲係有d硬,又可以趁呢個時候灑少少水去繼續炒下唧!最後加返d色水或隨個人喜好放少少鹽同蔥粒。


又有人話: 嘩嗄! 我手腳慢喎, 咁d臘味咪會炒到燶? 唉, 自己知自已事, 如果係咁, 就先放糯米, 後放臘味粒啦!


我做野一向快手,如果只係煮一個細糕盆咁既份量,醃冬菰洗臘腸之類既工作頂多咪五分鐘,計埋蒸飯切材料,再炒埋都唔駛一粒鐘啦。(前期浸材料同米既時間我係食緊飯既,咁就唔好計啦。)


呢個方法有個好處,只要屋企有材料,就可以失驚無神話煮就煮,而且做出黎既效果好似真係生炒出黎咁款,色味俱全架。(如果你仲學人最後食果陣放d蛋絲同花生, 咁就冇得頂啦!)


冇相睇架,事關家陣屋企好少煮肉,連臘味都唔買啦,邊有得過你食吖。


唔信?我話咗我成日呃細路架啦!


沒有留言:

張貼留言