2009年2月1日 星期日

朋友的交托

朋友回鄉過年,托我代為照顧三盆植物。雖然我早聲明:「我唔包保你返黎果陣,呢幾盆花仲健在架!」始終都要盡力好好照料既。


我每一日都有幫d花淋水架,佢地唔單止冇死到,d花蕾仲越生越好添!睇住佢地由一粒豆仔,慢慢大,到含苞待放,都咪話唔開心呀。我好少種花既,但睇住d花不斷咁開,感覺都幾好吖。


拿,花主呀,花主,依家有相為證,就算我交返俾你果陣d花都開晒,起碼都俾你知道佢地曾經靚過黎吖!


發育中的花蕾



含苞待放



要開花啦!



我估計,仲有幾粒花蕾會開既,所以呢兩盆花,真係幾抵,過年前幾個星期擺到依家,長開長有!


沒有留言:

張貼留言