2009年2月16日 星期一

公司之最

除咗最近收到既櫻花漬同有機煎茶外,其實我在公司可放了不少茶類飲品呢。


西式既,有早餐必備既馬莎英式紅茶,奶茶係我生命裏面必備既!但放假唔飲我又唔覺有咩唔妥喎,或者中毒未夠深卦!



包裝精美既早餐茶,個罐好靚,仲有另一罐車厘子味既,仲靚,俾咗同事啦



日本人至愛綠茶粉,其實我冇乜飲既,用黎整野食多



綠茶茶包,貪心買得多,好似飲極都飲唔完咁



酒店禮籃內的飄香茶,得個名,冇乜特別,擺明係呃鬼佬野



茗閒情既桂花茶,呢只茶好香架,聞下都醒神呀



凍頂烏龍,係日本朋友送既台灣特產,好順喉既



龍井,我就麻麻,青氣重



馬騮搣,呢只茶夠晒香



2006年所浸既咸柑桔,得返三粒咋,要慳住飲,如無必要,忍下先!



還有已經除去包庄袋的玉桂、香片、潽洱等,加埋雪櫃裏面既紅莓蜜,檯頭既念慈庵,有機豆漿沖劑,朱古力粉等,真係有排飲架,仲可以用黎招呼埋我鄰近既同事添。品種多過大家寄存係公司茶房果d呀!


有次有個外藉女客人上黎開會,我問佢飲咩?佢居然問我有冇果d薰衣草、甘菊之類既,鬼佬覺得飲咗好寧神安眠既茶喎。去到人地公司,人地問你要唔要飲杯野,一般人只會話要咖啡、奶茶或者中國茶,甚至係水既唧,佢居然有d咁既要求,你估我開花草茶鋪既咩?擺明係玩野啦!


我係就係曾經有d法國花草/果香茶係度既,但因為接愛唔到d味,放放下都過晒期,有乾果粒係入面既,會變壞架,俾我掉鬼晒啦。


我老闆好乖仔架,如果我見佢都做野做得幾辛苦,我就會沖杯好野醒下佢。但無論我俾咩佢飲,佢都照倒入肚既。包括柚子蜜、田七茶、咸柑桔、竹蔗茅根精、菊花晶、紅棗茶、八寶茶、山渣茶,或者我亂咁整既鮮荔枝、杞子龍眼茶、玫瑰花茶等等。就算杯野顏色曖昧,氣味奇特,佢都會照飲,仲話:你俾得我飲,一定係好野黎既!



沒有留言:

張貼留言