2009年2月14日 星期六

神機妙算

係華姐個blog, 玩咗呢個 神機妙算 既測字遊戲, 大家有興趣都可以去八下既!


用我個名既結果如下(唔係幾識搞, d字時大時細添):


內在想法


*思想細密,想得多又遠,而且很有耐心
*
很會分析、摸索他人的心態,且說出自己中肯的看法
*
不喜歡被別人猜中心事,一旦被猜對行為後就會立即作改變
*
非常有同情心,看到可憐的人會想要幫助他
*
是個感性的女生,容易多愁善感


外在行為


*好就好不好就不好,個性非常阿莎力,絕不龜毛


*相信自己人,保護自己人,有時跟大姐頭一樣
*
有話直說,不喜歡拐彎抹角
*
個性活潑好相處,喜歡交朋友
*
脾氣太過火爆,被惹毛則不留情面


第日有機會見面既網友留意啦, 我係一個連測字遊戲都話係"惡人"既人黎架, 實在唔曉講d咩恭維話, 如果唔覺意得罪大家, 就當自己時運高, 聽唔到啦!


玩下唧, 唔駛咁認真既!


4 則留言:

  1. 四眼妹露比2009/2/14 下午5:32

    我玩咗啦!測我就唔準,測妳準呢.
    [版主回覆02/14/2009 17:51:00]你覺得係呀? 呢d野要旁觀者先知既.

    回覆刪除
  2. 這是我的結果:ok wor
    內在想法
    *思想細密,想得多又遠,而且很有耐心 *很會分析、摸索他人的心態,且說出自己中肯的看法 *不喜歡被別人猜中心事,一旦被猜對行為後就會立即作改變 *非常有同情心,看到可憐的人會想要幫助他 *是個感性的女生,容易多愁善感
    外在行為
    *不喜歡安於現狀,給人一種比較叛逆的感覺 *是個有男子氣慨的女生,膽大心細又活潑 *不怕壓力,只怕生活中沒有新鮮事 *行動力快、狠、準,絕不拖拖拉拉 *對於很厲害的人非常佩服、但對於很遜的就會看不起人
    [版主回覆02/15/2009 08:57:00]得啖笑啦, 我都知人地整黎係玩下既唧.
    如果係真既, 我諗我地性格差異都幾大, 可以互補不足, 實做得成朋友啦!

    回覆刪除
  3. 哈哈 ! 你既外在行為同我一樣架 !
    [版主回覆02/15/2009 12:50:00]可能我地係同一類人都未定!

    回覆刪除
  4. 我剛剛玩了,這個是我啊!!!好想挺准的呢!

     

    內在想法

    * 很好相處,愛好和平、不大會與人起衝突
    * 懂得討長輩的歡心,是個受長輩寵愛的人
    * 聰明、反應快,學習能力相當好
    * 常常三分鐘熱度的學習態度,所以會的東西很多、但沒一樣精
    * 害怕壓力太大,會當鴕鳥躲起來

    外在行為

    * 不善於和親人溝通,很多事都自己決定
    * 對自己人要求較為嚴格,但對朋友或外人就比較寬容
    * 很容易接受朋友的意見及想法,但不接受親人的
    * 死心眼的性格,比較不容易變通
    * 獨立自主,不喜歡依賴
    [版主回覆02/17/2009 19:28:00]嘩! 又似幾準咁喎!

    回覆刪除