2009年2月19日 星期四

真係有咁大隻蛤乸隨街跳?

有冇見過市面有呢種木櫃仔賣呢?



係農曆年前,我d同事行開街無意中發現既。



呢個櫃仔只有16.5cm x 10cm大架咋,櫃上既樽仔都係木造既,個蓋仲可以打開,裏面都裝到野架。你地估下幾多錢吖拿?



原來個櫃只係HK$5咋!d樽仔係可以分開買既,一套9個,都係HK$5。



可惜當日我冇同佢地一齊行街,唔知有d咁超值野賣。D同事唔識貨,只係買咗幾個咋。我有叫佢地如果再行開就幫我大量入貨,果陣我淨諗住:「唔,咪有d網友玩咩轉移併貼藝術既,好似D人會將D圖案轉貼上D木盒/櫃仔度既,唔好理啦,買咗至算啦。或者大家都會有用掛,d櫃門同櫃桶全都都開到架,手工係差d,但以咁相宜既價錢,都唔算曳啦喎。用黎練習都抵啦!」
點知同事再去幫我搵,發現已經俾一個更識貨既人,一口氣成批二百幾個買起晒啦。我相信果位仁兄一定係賣開手作用品架啦!咁既貨色,如果轉手賣出去既話,佢分分鐘叫價十部都大把人會買呀,你地話係咪?


沒有留言:

張貼留言