2009年2月22日 星期日

$10店尋寶記

睇完網友Pri既Jusco$10店既好介紹,都想去買果個可以cut到圓形既圓規。


屯門果間十成九冇架啦,就坐車去元朗碰下運氣啦!


呢間元朗店既通道比較窄,都幾人碰人下架,一心去搵圓規,梗係睇文具部先啦。好失望,好似冇喎。但係....俾我發現咗....


得來全不費功夫呀!Glue Paint呀!雖然冇啡色,好過冇啦,佢淨得黑、白、紅、黃、藍咋,殺!買咗至算,想玩就有得玩。今日係感謝日,即係$9.5一枝咋!



貪得意買咗d靚靚信封仔、一大堆清潔海棉、單眼打孔器、爸爸要既鉗、索帶、掛鈎、衣夾、一只講鏟泥機既DVD,一共三百幾蚊,我地都夠狼啦。



一早上定網睇下附近有咩好野食,我揀咗發記,佢出名煲仔粥同即拉腸粉既。兜黎兜去都搵唔到,冇理由架,想話打電話問人,爸爸又唔俾。都三點啦,我話:明明係合益正面對住果條街行入少少,跟住有個轉角街位就係咯喎。而且係B仔涼粉對面,應該好易搵架。再行多次,見到B仔涼粉啦,咦對面果間係咪呢?門面唔多覺,又有個大大既紅色布簷蓬遮住個招牌,真係佢呀!


入去即刻叫野食,我要及第粥走粉腸,呀姐話:咁即係豬膶肉片粥咋喎。


是但啦,咁有冇白粥呀?


有,但已經放咗鹽架咯喎,即係唔駛自己再加味。


好吖,一碗吖唔該。要埋炸倆吖。


睇住呀姐寫銀碼:$17$6$12,咁鬼抵既。


爸爸個白粥先上,咩話?連白粥都係一煲仔既!炸倆就麻麻啦,因為d油炸鬼唔靚,淋既。但因為腸粉係即拉既,所以都ok啦。


我煲粥黎啦,登dun - d豬膶超靚,好正呀!唔記得叫人走青添,但係佢地連蔥花都切得好幼細,證明係有俾心機整野俾人食既。


食食下,爸爸話:叫多碟齋腸咯。好呀,$7!


對面果位仁兄原本想叫炒米,但呀姐話冇晒米粉,於是佢就要炒麵。佢等咗一陣,見我地食腸粉咁高興,就問呀姐:如果炒麵都冇就俾碟齋腸黎啦。點知呀姐既回應係call入廚房:碟炒麵整咗未呀?嗄,炒緊?炒緊咯喎,好快有啦。


我以為係廚房話炒麵賣晒,所以炒緊一大兜黎賣。點知原來佢地既炒麵係即叫即炒架,而且係素炒麵黎,全部都係銀芽同椰菜碎之麻,仲係熱氣騰騰添。我諗就算人地係有放開蔥既,既然係逐碟炒既,叫佢唔落咪得咯。


就係咁$42,由頭食到尾都係咁熱辣辣,飽飽咁出返黎,抵呀!搭車入去食腸粉同粥都好呀,仲有好多款粥同腸粉架,爸爸唔食得我冇叫之麻.


沒有留言:

張貼留言