2009年2月16日 星期一

我的第一個印仔

睇見大家成日玩雕印仔,等我又學下人地雕印仔先。


我諗都冇話咩方法唔可以用既,至多雕得冇人地咁靚既唧。好!就開工啦!


買唔到小熊講既十蚊店擦子膠,咁唯有買呢個平平地,十蚊六件既擦膠仔練習下先啦。


手頭得一把聖誕前新買既筆刀,爭d連刀片都唔曉上呀。咁尖,嚇鬼死,手軟呀。


手震震咁裝好塊刀片,連點控制都未知,輕輕力介下先啦,大力得滯,容乜易唔駛stamp pad都印到野架。


既然呢粒擦膠仔已經有個咁靚既蘑菰形輪廓,咁就唔好客氣啦,就懶懶地,整一個最易既先。


用鉛筆起稿,再介。咁下面蘑菰仔既表情點介架?唔知呀,照整住先啦。


大功告成!咁印台呢?搵返廿幾年前果d出黎,乾晒呀,陰功!咁點好呢?



唔怕,拎呀女細個果陣果套顏色筆出黎先,大部份都乾咗啦。咦!紫色果枝仲work喎。油黎試下先,OK喎!


大家睇下,呢個就係我既第一個印仔啦。



冇工具係手, 塊面係縐咗少少



其實塊擦膠真身係好靚靚既, 我雕果個就唔同咗樣啦.



加返面珠登先, 開心晒!


沒有留言:

張貼留言