2009年2月11日 星期三

雀屎的賀卡

師奶話想睇下雀屎送俾我張賀年卡喎,但我冇相機係手喎。


咁好啦,就用scanner整佢出黎俾大家睇下啦!不過,d色或者唔係幾靚架,唔關雀屎事,係部機唔好唧!



雖然簡簡單單,但要逐幅剪,都幾係架。以我整咗十幾年自製卡送俾親友既經驗,都知一個人做咁多張卡係幾大工程既,其實可能最慘既都係Bibi,自佢識寫字以來就要佢寫晒呢d賀卡既上下款,分分鐘要寫幾十張,慘過罰抄呀!


我係由Bibi出世開始果年既第一個聖誕節開始做卡送俾人架,跟住情人卡、復活節卡….到後來做乜乜物物節禮物,沒完沒了。可惜當年冇話留底,如果有人真係有儲起既,依家都已經成為陳年古董咯。去到中學,仲整卡?Bibi都唔係幾啋我咯,頭果幾年仲肯應酬下我,整卡俾最專敬果幾位既。依家佢咁大個咯,邊鬼會聽我枝笛吖,所以我先得閒整聖誕禮物俾大家咋。


所以,收到呢d自製卡,我係唔會掉既。


沒有留言:

張貼留言