2009年2月23日 星期一

從May May到阿May、由May姐變May姨

初初出黎做野,唔計Mailing D哥哥仔,全公司我最細,所有人都叫我May May(妹妹)。
後來,做得幾年,同我年齡相仿既同事越來越多,大家就叫我阿May啦。
又再多做幾年,開始有d細我十年八載既同事咯喎,佢地又叫我May姐。叫叫下,連d明明大過我既,都順口叫埋我做May姐,冇所謂啦,都係一句唧。
做咗人地「家長」之後,小朋友在街上遇到我,都會叫我May姨既。叫叫下,佢地都大個晒啦。好彩May姨呢個稱呼可以持續好多年既唧。由幼稚園小朋友到大學生,通通都可以咁叫我。自己知自己事,唔通可以做到一世「長頭髮姐姐」咩!


但暑期班有個四歲既小朋友,佢堅持要叫我做May姨姨,由得佢啦,一句唧,心理上覺得好似後生d咁喎。
我d姨甥呢?大部份都卅幾歲咯,佢地都好識做,唔係佢地呀媽面前,有時都會叫我做May姐架。
當我開blog既時候,我諗都唔駛諗,就叫May姨算啦。之前我有諗過叫「蕉媽」既,事關Bibi全名係Bibianna,驟眼睇俾人覺得似Banana,所以佢都有個花名叫Bibi蕉。照計我應該可以順理成章做蕉媽架o麻,但就俾Bibi ban我,唔准我用呢個名喎,冇計,唯有用返May姨啦。


沒有留言:

張貼留言