2009年2月28日 星期六

今日最新鮮係乜?

我都幾鍾意逛街市架,因為可以買到最新鮮既野。濕咩?死就死啦,冇人叫你著得咁靚去wet架。


你地估我今日搵到d乜呢嗄?



知唔知係乜來呀?咁肥大既?



開啦喂!



睇到未呀?係新鮮蠶豆黎架!



睇下幾嫩,粘住豆莢既部份仲係青青綠綠既.



呢度已經係成斤蠶豆剝出黎既份量啦.好彩都唔貴,五蚊雞唧!



想知粒豆老唔老?睇下佢條眉就知啦,越老就越黑架!



如果條眉仲係好淺色,基本上唔剝外皮都已經食得架啦,高纖吖o麻.左邊果粒就係剝埋豆衣既.



如果粒豆係好嫩既話,就係咁青BB架啦.


好似呢d咁新鮮既蠶豆,我都係第一次買。咁點食呢?我係廣東人,唔曉喎。但係唔緊要,香港地,梗有一個上海人係左近既,打個電話問功課咪得咯。


據上海朋友講,如果d蠶豆好嫩,剝去豆莢就可以用黎炒架啦。最簡單既方法係燒紅只鑊,加油;油滾,放d豆入去炒,加少少水,蓋一陣;最好放d蔥花,多d都唔緊要喎;加少少鹽調味,一陣就食得架啦。


因為五香蠶豆都係我既童年回憶黎,所以,就算冇咩五香粉係屋企,我都用少少鹽水去烚咗十零粒連衣既豆黎食下。五分鐘就食得,粒豆身都好鬆化,皮就有少少厚,但未至於話要吐出黎。慢慢嗒真d,幸福呀!


沒有留言:

張貼留言