2009年2月13日 星期五

鹿鼎記

過年前有d無聊,咪諗住拆咗其中一套金鏞新修版小說睇下咯。


神鵰射鵰又睇咗啦,仲有好幾套未開封既,拆邊套好呢?



終於揀咗鹿鼎記。雖然我冇睇電視,但依家電視又做緊喎,咁好啦,就睇呢套啦。


以前電視劇同電影版我都冇真正睇過,所以除咗偶爾睇下d短片或者預告,知道多少劇情之外,對呢套書既內容其實好陌生。


話就話係新修版唧,但修改過乜,我真係唔清楚。我只知道:如果想導一個青少年升仙,要佢開始鍾意睇金鏞既小說(如果佢從來未睇過咩係武俠小說既話),用呢套書黎做試點既話,一定要記住約略口述第一冊既第一章俾佢聽,要果位小朋友由第二章開始睇。如果唔係呀,分分鐘未捱完第一章就會放棄架啦。


我已經睇到第五集啦,就快睇晒咯。


沒有留言:

張貼留言