2009年2月24日 星期二

同紙蕾絲搏鬥

好想實踐做下紙蕾絲,昨晚都同佢搏鬥咗成晚,一路做,Bibi一路話好amazing,但上色果度出咗事,描邊又唔夠幼細,過唔到自己果關,終於都係要扯白旗。或者大家都仲未係好熟絡,尤其係d工具,我後尾仲督穿咗張紙兩次添!仲有一樣弊病,就係原來淡色既紙係托唔起張紙蕾絲架,我原本買果張淡綠色既雲彩紙又用唔著啦,真係令人沮喪。


等我地再培養一下感情先啦,我唔會咁易放棄既,一定做得到既,問題只係我呢個大懶蟲,成日想出術,睇下有冇橋易做d唧。好!愚人節果日,我預計有一個姨甥孫仔會出世,禮物我已經買咗啦,或者到時可以練得成功,整到張蕾絲卡俾佢都未定。希望佢唔好早產啦!


俾多d時間我啦,我諗我會諗得通既。


剛剛買到glue paint係手,成日都想真係認認真真咁玩下。有日本朋友三月十號生日呀,諗住用黎做蛋糕寄去俾佢既,又碰啱呢輪天氣麻麻,做咗都趕唔切乾啦, 事關最遲星期一都要寄啦。


唯有拎粒麵包仔出黎,做電話繩送俾美奈小姐,希望佢會喜歡啦。


都想做過一批麵包仔用黎做電話繩架,但油咗顏色之後,等到地老天荒都唔乾。呢只係已經做咗好耐既貨色,先會咁乾爽咋。又因為我之前做既野偏細,所以唔適合用黎做呢d "叮鈴dun lung" 野,要玩就要從新做過一批,暫時都冇乜動力。



沒有留言:

張貼留言