2009年2月4日 星期三

比利時啤梨




大家知唔知依家比利時啤梨正係當造呢?

佢唔會好似澳洲啤梨咁肥大,外表長長咁,皮色又唔靚。

但優點就多啦!

1)佢夠清甜,又唔會甜到漏

2)佢肉質細滑,又唔會好似安琪梨咁,有時會粉粉地

3)水份充足,好熟既時候,亦唔會帶少少酸

4)佢夠細心,有幾細?除咗頂頂個粒樹枝外(即係講緊條莖),一路連落去都係食得既,係呀,中間原本既心只係生係近住啤梨底架咋,上面一大截既心都只係好似綿線咁幼既野,食埋都無妨。而有核既啤梨心咩,嗄!細到好似粒波子褀咁啦,如果你個啤梨夠熟,或者再細d添。

我係好鍾意做實驗既,所以除咗等個啤梨熟咗先去食之外,都試下生生地既時候食下,睇下係咩感覺。咩叫生生地?即係人地開箱,你地見到枝莖仲係好青仲未變成柴枝既時候咯,但俾少少力按落去,都好似有少少淋咁咯。

我發現硬硬地去食,都唔太差喎。都甜既,咁就一定冇熟晒咁甜,又未至於話淡。咁未熟,個心會唔會大d,少咗野食呀?

答案係唔會既!我仲專登咬入d睇下添!咦,個心唔會酸架喎,一個唔覺意咬得入得滯,見到d核添!

嘩,乜原來d核咁細架?仲細過芝麻呀!好似一粒粒黑椒碎咁。

依家街市賣就會貴d,大概五至七蚊一只啦,睇下你去邊個街市買啦。Three Sixty呢,就賣緊$12.9三只。

有機會係超市見到,就入貨啦謂!

沒有留言:

張貼留言