2011年2月17日 星期四

為情人節添氣氛

今日係元宵,就俾大家睇下,情人節當日,我為阿仔準備的水果啦.


有諗過放埋奇異果架,但未熟,費事佢牙仔軟啦.



咁唯有放香蕉,士多啤梨同橙皮朱古力啦.



各位同事都好俾面,人人都食,好彩我切得夠細條,整咗咁多個橙,都夠分既.阿仔都帶咗一樽仔返教會,d鬼全部都讚好,都唔知係咪真既.


流星送俾我既牛奶糖?



係用桂花浸橄欖油,甜杏仁油加蜜蠟既潤唇膏啊!真係未試過喎.



一睇張花紙,都知速遞呢份禮物俾我果位係青蛙迷啦.



呢款真係好好食架!



搣匙即係搣匙,手字真係靚過人既.



當日公司都有Cova蛋糕食,我選咗一件藍莓芝士蛋糕,同Bibi一齊食先夠溫馨架麻.


返到屋企,原來Bibi都收到好味既朱古力,算佢啦,仲留返兩粒俾我.



原本打算煮情人餐既,點知爸爸亂黎,同我浸咗d菜,咁就費事搞啦,食飯算啦.


沒有留言:

張貼留言