2011年2月1日 星期二

BLOG友團年飯

二少奶問我參唔參加大家既團年飯局喎,預計出席既有亞比加婷婷、Dada、Maggie+Honey同梓軒、咪嚤加琳琳、小青蛙、阿祖、O媽一家、華姐一家同佢一家三口.


我梗係去啦!


你地睇下婷婷,整古做怪.



琳琳好自覺,好注重自己既儀容.



我地食咩呢?


先黎濃香薑蜜



Wasabi手撕雞 (冷盤) ,混有梨絲同沙葛絲,爽口.



雪耳紅蘿蔔花膠海竹煲豬展,小朋友最鍾意食d紅蘿蔔.



香蔥蠔春卷



咬落似豆腐,我自己知自己事,一路食,一路驚,好彩佢夠乾淨,我事後一d反應都冇,證明呢度靠得住!



蒜香蜜糖骨



軟滑既肉質,連唔多食肉既琳琳都好捧場.



特色醬汁炆五花腩,肥肉正呀~~,連馬蹄都好入味.



清蒸東昇斑



甜酸山渣汁炒海蝦




瑤柱西蘭花



自家製上湯餃子



秘製XO醬



甜品 (湯丸)



小青蛙芒果流心慕司蛋糕(Choco Brownee底)



芒果好甜,焦糖脆杏仁亦相當美味



因為d流心實在太勁,切遲少少都瀉晒出黎.



呢個馬仔蛋糕係假狗黎,係華姐送俾二少奶既生日禮物.



呢三個福祿壽,當正自己係主角,早早就留定肚食蛋糕啦.



佢地連切蛋糕同吹蠟燭都想做埋,但其實得婷婷有份做Birthday Girls架咋.



Maggie抱恙,冇黎到,但佢仍然托咗信鴿帶手信俾大家.我都一額汗,原來帶漏咗佢囝囝個印仔添!(咁你快d俾地址我咯喎,等我叫郵差叔叔送俾你.)



附有一包種籽,等我都種下先.



浸浴我就唔會啦,呢包野用黎沐足都得架.



呢塊呢,係小青蛙送俾大家既手工薰衣草牛奶香皂



咪嚤好客氣,送我茶葉過年慢慢歎.



雖然大家十點幾就散band,但我返到屋企都過咗十二點lu!


沒有留言:

張貼留言