2011年2月13日 星期日

我的童年回憶 - 牛軋糖

呢d牛奶糖,細細個就有得食,士多可以散賣,一毫子兩粒.



史蜜夫既橙花糖,有返咁上下年紀既,都應該食過既,雖然依家難買d.臨近過年,多數都會買到,我就成日係人地d全盒度食到啦.



一樣咁既外形



但入面已經唔係米紙啦,等我仲一時冇為意,撕走外紙就放入口添!中招!



最重要一點,佢係香港製造,可以放心食



一包十五個幾,有三百克,



我係咁意數過,100克都有成十粒架,咁即係食一粒有42卡啦



我一定唔會狂食,叫做回味下就算,順便俾大家一人一粒,重拾童年回憶.事關真係幾甜下架.


 


沒有留言:

張貼留言